Inte hänt för mycket.

Tyvärr har det knappt hänt nått i hund avdelningen än.. Jag och min kille har inte haft tid att prata och planera nått om den under helgen..
Men vi håller just nu på att planera hur vi ska möblera i vår nya lägenhet (en etta). Vi tänkte att vi skulle ha som en "hund-hörna" under loftsängen..

Föresten så har vi bestämt att vi ska lära vovven finska kommandon XD Istu, paikko, tule, osv XD

AAAH, måste säga att jag nu typ ser finska lapphundar överallt D: Från att nästan aldrig hört om dom till att se dom runt varje husknut! Senast i fredags när jag och min kille var ute och gick inne i sthlm så mötte vi en mörk liten lapphund som gick förbi oss över ett övergångsställe :3 jag och Ossi (min kille) vände oss mot varandra och bara log XD

Det var allt för nu XD Kommer nog gå lite segt att komma igång med den här bloggen, Har mycket att göra D:

Kommentarer

Har du en åsikt eller en fråga?

Vad kallas du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast synligt för mig)

Har du en egen blogg?

Vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0