Jag är nog besatt..

Hahaha, Jag gillar Finska lapphundar något enormt! Det är allt jag tänker på.. Det jag suttit och kladdat på dom senaste dagarna i photoshop.. Jag håller nog på att bli besatt XD Ossi och jag satt och tjatade om att vi ville ha den förbannade hunden nu, nästan hela kvällen igår.
Var också iväg och mätte lite grann i den nya lägenheten så vi kan planera hur vi ska möblera.. Ganska viktigt eftersom vi flyttar från en 3'a till en 1'a så måste veta vad som kommer få plats och vad vi får slänga/ge bort..

Ska snart ta och mejla till Kenneln som ligger här i närheten och fråga lite diskreta frågor om hundarna och allt sånt ^^ Vi börjar smått komma någonstans nu :D

Kommentarer
Från: Kristina

Finast blogg asså : D <3

2009-08-22 @ 22:41:01

Har du en åsikt eller en fråga?

Vad kallas du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast synligt för mig)

Har du en egen blogg?

Vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0