Första inlägget :D (lite info)

Hej :3 Den här bloggen kommer handla om mina och min killes förberedelser inför att skaffa vår första gemensamma hund. (Jag har under mitt liv haft 7 hundar, min kille är "nybörjare")
Allt från namnval till vart vi ska ställa hundkorgen i princip :D
Senare kommer det väll även bli en "utvecklingsblogg" för oss och valpen ^^ Se vad valpen (och vi såklart) lär oss och gör på dagarna :)
Jag hoppas det kommer bli nått kul att läsa senare ^^

Jag har inte skapat den här bloggen för andras skull, utan helt för min egen. Jag ville göra blogg (blandannat för kodningen och grafikens skull) men ville ha en speciell blogg som jag inte skulle tröttna på. Och eftersom jag och min kille planerar att köpa hund snart så var det ett enkelt val :P Dessutom kanske det är kul att i framtiden gå tillbaka och kolla vad man gjorde för förberedelser och allt möjligt. ^^

Det var väll allt för nu, Kommer nog snart fler inlägg ^^ Här planeras det för fullt XD

Kommentarer
Från: Sandra

Hej Line! Vilken snygg blogg :) Det är jag Sandra från MDS :)

2009-08-12 @ 17:03:13
URL: http://sandralediin.blogg.se/
Från: anna

fin design :) och hoppas det går bra med hundvalpen sen! :D

2009-08-13 @ 12:49:48

Har du en åsikt eller en fråga?

Vad kallas du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast synligt för mig)

Har du en egen blogg?

Vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0