Weii, Ny design :D

Jag har arbetat med en ny design hela kvällen. Blev äntligen klar ^^
Tröttnade på den förra, även fast jag tyckte den var fin. Ville dessutom rita, men ville inte rita bara för att rita XD det skulle vara till användning sen också :D

Så, Vad tycks? :D Godkänt?

Mejlade inte kenneln igår heller XD Men skrev upp lite frågor, undrar om jag kom ihåg att spara filen oO tror inte det.. fan...

OCH, nya lägenheten är inflyttningsbar nu! Så ska börja flytta över det som vi ska ha där, resten får stå kvar i denna lägenhet tills vi kan åka till tippen med det eller om någon vill ha skiten XD

Här är iaf en "hemmagjord" planlösning på nya lägenheten, lägenheten är ca 35 kvm, enligt mina beräkningar iaf.


Klicka på bilden för att se den stor

Kommentarer
Från: Anna

Fan vad du är duktig på photoshop :D

2009-08-22 @ 18:48:32
URL: http://annanassan.blogg.se/
Från: elinore

Asså gud va snygg design du haar! ^^

2009-08-22 @ 23:20:59
URL: http://elinoreh.blogg.se/
Från: Anonym

OMG TOALETT!!

2009-08-23 @ 11:03:18
Från: Marleen

ush och fy vad jag tycker de här hundarna på din blogg som du ritade är ursöta. Helt över hunderbart x'D Nu försökte jag va rolig.. antagligen. Nemen, jag komm o tänkte på en grej, var det inte du som skulle flytta till en hästgård eller nått? Fick för mig nått sånt xD Jag har hört talas om finska lapphundar innan, men aldrig tänkt på de så. Men nu kom jag på att de är lika söta som Aussies :D Framförallt den där uppe som du ritade (A)

2009-11-04 @ 20:36:42
URL: http://nijish.blogg.se/

Har du en åsikt eller en fråga?

Vad kallas du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast synligt för mig)

Har du en egen blogg?

Vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0