Wohoo

Satte in 2000 kr på ett sparkonto igår :D som då alltså ska gå till hunden ^^ Har äntligen fått pengarna från försäkringskassan :) Så kan äntligen på allvar börja planera allt ^^ Kommer dock ta ett tag att få ihop ALLA pengar som vi tycker vi ska ha innan vi är redo att köpa byrackarn >.<
Men men, Vi får ta det som det kommer..

Mejlade föresten ÄNTLIGEN till kenneln och frågade lite strunt ^^ Hoppas dom tycker vi låter tillräckligt seriösa, HAha.. Ossi som fick skriva det, jag suger på att formulera mig på nått bra sätt..
Men det skickades från min mail i mitt namn.. ^^

Anyways... Nu väntar vi på svar :D

Kommentarer

Har du en åsikt eller en fråga?

Vad kallas du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast synligt för mig)

Har du en egen blogg?

Vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0