Yay, im turning 19 today <3

Grattis till mig! För 19 år sen, kl 08:05 den 31 augusti föddes jag :3
Min födelsdags present från Mamma och Pappa blev att jag slapp betala tillbaka 4000 kr till dom XD Så nu har jag lagt in ännu mer i sparkontot ^^ Vi börjar närma oss hunden ännu mer nu ^^ Jag och Ossi har nu ca 8000 i sparpengar :3



Fast vi kan ändå inte köpa en hund ännu, vi måste verkligen få iordning lägenheten först. Just nu ligger vi på en madrass på golvet inklämda mellan en vägg och ett skåp. Jag har ritat upp en skiss i photoshop på en bra uppbyggnad av loftet.. får se om det blir godkänt av "snickaren" ^^

Kommentarer
Från: Lovisa

Grattis :D

2009-08-31 @ 16:01:10
URL: http://lovehia.blogg.se/

Har du en åsikt eller en fråga?

Vad kallas du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast synligt för mig)

Har du en egen blogg?

Vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0