Förlåt >.<

Förlåt för den sega uppdateringen men hade inget att skriva om XD

Men idag har det hänt massor ^^
JAG, tänka sig.. Fega lilla jag har vågat ringa kenneln och faktiskt fråga lite frågor :D WOHOO jag är fan bäst (a')
Iaf vi fick reda på att dom inte har någon avgift för att reservera någon valp, och att dom hellre vill att köparna ska träffa valpen några gånger innan man bestämmer sig.
Och, dom väntar just nu på att en av tikarna ska börja löpa.. Så i Januari finns det leveransklara valpar :D Im happy!!!

Vi ska åka och hälsa på dom på söndag eftermiddag vid 1 tiden :D Jag kommer såklart ha med mig kameran så det kommer nog finnas bilder efter helgen :D:D Och kanske en film ^^

Kommentarer

Har du en åsikt eller en fråga?

Vad kallas du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast synligt för mig)

Har du en egen blogg?

Vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0